اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر آزمون MMPI-2

آزمون MMPI-2

یک ابزار تخصصی است و برای افرادی که دچار اختلال شخصیت و مشکلات روان شناختی هستند ساخته شده و نتایج به دست آمده در مورد افراد بهنجار و عادی کاربرد کمتری دارد. نتیجه به صورت نموداری ارایه می شود که توسط متخصص روانشناسی و روانسنجی قابل تفسیر می باشد. هدف از اجرای آزمون MMPI-2 شناخت ابعاد شخصیت آزمون دهنده می باشد و ویژگیهای شخصیتی فرد را مشخص می کند. کاربرد آزمون MMPI-2 در موارد استخدام مشاغل خاص و مهم، ازدواج و مسائل خانوادگی و همچنین شناسایی اختلالات رفتاری و روانی می باشد و حتما باید توسط متخصصین روانسنجی و یا روانشناسی تفسیر گردد.

روز جمعه گذشته در دانشگاه علامه طباطبایی تهران، کارگاه آموزشی تفسیر MMPI-2 با حضور دکتر یعقوب اسماعیلی برگزار شد. دکتر اسماعیلی در این کارگاه به تشریح اجرا، تفسیر بالینی و نمره گذاری آزمون MMPI-2 پرداخت و در پایان به پاسخ دهی سوالات دانشجویان حاضر در کارگاه پرداخت.

این مطلب را هم بخوانید :   چگونه به افراد دارای اختلال وسواس می توانیم کمک کنیم؟

آلبوم عکس های این کارگاه در زیر می توانید مشاهده نمایید.

یاد آوری می شود بهتر است که نتیجه این آزمون توسط روانشناس بالینی و یا متخصص روانسنجی در کنار مصاحبه بالینی به کار گرفته شود.

صدای زندگی با بهترین مشاوران و روانشناسان آماده هست تا با بهره گیری از جدید ترین متدهای روانشناختی و آزمون های سنجش شخصیتی به شما در درک مشکلاتان و چطوری درمان قطعی یا تغییر رفتار شما یاری رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های مرکز تماس بگیرید.

 

 

فیلم مصاحبه تلویزیونی در مورد وسواس فکری



شماره های تماس با صدای زندگی

یعقوب اسماعیلی

روانشناسی بالینی. درمان قطعی وسواس و فوبیا و اختلالات اضطرابی. مدیر سایت و کانال تلگرام صدای زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر آزمون MMPI-2

0